2010. augusztus 29., vasárnap

Áfonyás pite

Desszert is készült ám, továbbra is a piacozás ereményeként, ahol is elcsábultunk egy kis doboz áfonyára. Megkóstoltuk és megállapítottuk, hogy ennek valamilyen sütivé kell lényegülnie. Mirellenél meg is találtam az üdvözítő megoldást.



Áfonyás pite
Hozzávalók: 10 dkg kenyérliszt, 10 dkg vaj, 1 tojás, 8 dkg porcukor, 1 csomag vaníliás cukor, 1 tk sütőpor, csipet só, 0,7 dl tej, 20 dkg áfonya
Az összes hozzávalót BB-vel alaposan kikevertettem, majd vajjal kikent tortaformába (17 cm) öntöttem, rászórtam az alaposan megmosott áfonyát, majd 180 fokra előmelegített sütőbe toltam. A tűpróbával ellenőriztem, hogy mikor van kész. Nálam ez 30 perc volt, ha jól emlékszem. Kevés vanília fagyival felturbózva tálaltam...hmmm:)


1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly