2009. október 4., vasárnap

Joghurtos lángos

Még tegnap este begyúrtam a mai reggelinket:) Nagyon finom lett. Nem is tudtuk megenni a lenti adagot, amiből hat jó tenyérnyi lángos lett.



Joghurtos lángos
Hozzávalók: 25 dkg kenyérliszt (BL80), 1 pohár natúr aktívia, fél tasak szárított élesztő (vagy egy negyed friss), só, 1 dl víz
A hozzávalókat alaposan összegyúrtam, majd egy éjszakára letakarva a konyhapulton felejtettem. Másnap hat darabra vágtam, s amíg az olaj melegedett még hagytam állni. Ezután kézzel jól széthúztam és mind a két oldalát megsütöttem. Zúzott fokhagymával kikevert tejföllel és reszelt sajttal ettük, hozzá egy finom forró tea volt (ebből látszik, hogy itt van már az ősz, reggel és este már kívánjuk a forró teát.)


4 megjegyzés:

  1. Alig bírom visszaolvasni, mi mindent főztél!!! Minden nagyon fincsi... Energiabomba vagy, tudod???:)

    VálaszTörlés
  2. :) Na azért téged sem kell félteni:) Ráadásul nálad még ott vannak a gyerekek is, nálam egyenlőre csak a cica és a görény...de nekik nem kell főzni. Meg hát a konyha feltölt, imádom csinálni, újabban még a mosogatást is;)

    VálaszTörlés
  3. Vica,

    hol veszel BL-80-as lisztet? A mi környékünkön 3 közért/szupimarket is van, de csak ócska BL-55 van.... brühühü

    Mackómama

    VálaszTörlés
  4. Kedves Mackómama! Metroban veszem 5 kilós kiszerelésben Abo Mill márkájú.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly