2009. október 4., vasárnap

2010. munkanap áthelyezések

Ha már az ideinek ekkora sikere volt gondoltam megosztom a jövő évit is. Ezt még nem találtam meg a Szociális és Munkaügyi Minisztérium weboldalán. Ezúttal a Magyar Közlöny vonatkozó részét mutatom meg, a teljes szám (amiben ez a rendelet is megjelent) elérhető itt.





A képre kattintva megnyílik nagyban. De egyetlen egy munkanap áthelyezés van a jövő évre vonatkozóan. A december 24-e helyett december 11-én kell dolgozni.





Ha később esetleg sikerül megszerezni a jövő évre vonatkozó - áthelyezéssel kibővített - naptárt, akkor felteszem azt is.


2 megjegyzés:

  1. Nem lesz újabb naptár, mivel a karácsonyin kívül nem lesz több áthelyezés. Nem lesznek ünnepek kedden vagy csütörtökön.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az infót...bár ezt a fent bemásolt Közlönyből én is tudtam;) Ettől függetlenül elképzelhető lett volna, hogy elkészül a naptár ezzel az egyetlen áthelyezéssel is:DDD

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly