2009. október 4., vasárnap

Bögrés mikrós süti

Számtalan blogon láttam már, megkaptam e-mailben is, de csak ma jött el a pillanat, hogy meg is csináljam. Ritkán kívánok meg extra csokis süteményeket. Ma eljött a ritka pillanat:) Én créme caramell fagyit is kínáltam hozzá. Bevallom szkeptikus voltam, de meggyőzött. Jó gondolat, ha hirtelen kell az édesség. De ahogy KáeM fogalmazta: „Van benne fantázia, érdemes a fejlesztésre”.






Bögrés mikrós süti
Hozzávalók 1 adaghoz: 4 evőkanál liszt, 2 evőkanál porcukor, 1 kávékanál sütőpor, 1 tojás, 2 evőkanál olaj, 3 evőkanál tej, 1 nagy teáskanál holland kakaópor, 3 kocka étcsokoládé.
Az ét csoki kivételével a hozzávalókat egy mikrózható tálba (nem találtam megfelelő méretűnek minősített bögrét) tettem és alaposan összekevertem, majd rádobáltam a csokidarabokat. Maximumon 3 percet forgott a mikróban. KáeM magában ette, nekem nagyon kívánta a fagyit (hidegebb időben valami pudingfélét).

Ha tényleg fejlesztjük, természetesen írok majd a fejlesztésekről.

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly