2013. augusztus 14., szerda

A bevásárlás házhoz jön…

ez a szlogen, és valóban. Szomszédasszony tesztelte, ezzel én is kedvet kaptam. Ugyan többnyire nem vagyok célközönség, lévén van autó is, meg tesco (meg auchan, meg aldi, meg lidl, meg pontpontpontstb.) is a közelben, de azért nyilván kényelmes ez így nagyon, hogy nem kell a két lelkes segéddel bevásárolni, s hát a cipekedés mentesség nagy előny:D


Az szolgáltatás maga egyébként nagyon korrekt. Neten kinézem, összeírom, szállítási idősávot választok, látok árat. Aztán hozzák, pontosan a megbeszélt idősávon belül. Elmondja a bácsi, hogy mi nem volt esetleg és mit kaphatok helyette, amennyiben kérem. Aztán behozza, kipakol (külön értékelem, hogy a hütős cuccok külön zacskóban érkeznek - külön dobozban is a kocsiban persze), kicsomagol - ha igénylem. Szorgalmasan elmondja, hogy van 8 napom reklamálni (lássuk be ez mondjuk élelmiszerek esetében azért picit vicces, de mindegy). Kapja elő a kártyalehúzót, fizetek, aláírok, ő távozik (vagy kap borravalót vagy nem…bevallom, mikor nincs kp. forgalom, akkor ezzel a kérdéssel mindig gondban vagyok), én meg pakolok el:) 


Alapvetően nem olcsó a 899 pénz első hallásra, de belegondolva (és utánakérdezve - mert a szállító srácok nagyon kedvesek és beszédesek mindig), hogy hány ember is dolgozik ezzel, meg milyen technikai háttér kell, már nem is olyan drága. És vannak pillanatok, amikor az, hogy nem kell kimenni a lakásból és magunknak összeszedni a dolgokat megfizethetetlen:D (Mert pl. volt, hogy szakadó esőben érkezett a bevásárlás….no azt marhára nem szívesen intéztem volna magamnak a két törpével).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly