2010. szeptember 7., kedd

Tejszínes rakott krumpli


Annyira sikere volt a múltkor, hogy ismét elkészítettem. Az ötletadó továbbra is Mirelle volt, bár most nem néztem rá a receptjére, az alábbiak szerint készült nálam…persze nyilván nagyon hasonló, mint nála:)



Tejszínes rakott krumpli
Hozzávalók: 1 kg krumpli, 6 dl tejszín, 15 dkg reszelt sajt, 10 szelet házi füstölt kolbász, 6 szelet veszettül csípős füstölt kolbász, 3 tojás, némi sertés zsír
A krumplit héjában puhára, a tojás pedig keményre főztem. Ezután megtisztítottam és felkarikáztam mindent. A zsírral kikent tűzűlló tálba rétegeztem a krumplit, tojás karikákat, kolbász karikákat. Megszórtam a tetejét reszelt sajttal, majd nyakon öntöttem a tejszínnel. Ezután betoltam a 200 fokos sütőbe és a sajt pirulásáig sütöttem.

Mostanában már hamarabb sötétedik, meg későre is lett kész, így ilyen éjszakai hangulat fotót sikerült csak róla alkotni, de bevallom szeretem az ilyen hangulatú fotókat:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly