2010. szeptember 14., kedd

Sörben sült csülök szeletek

Vacsora ötlet hiányában bementünk a Sparba. Szembenézve a húspulttal egy szép méretes sertéscsülökre esett a választás. Sajnos a hentes srác nem dolgozott ma, így a kicsontozás és a szeletelés rám várt, de megoldottam, mert hát nem akartunk iszonyatosan későn enni, ehhez pedig szóba sem jöhetett az egybensült változat.


Sörben sült csülök szeletek
Hozzávalók: 1 szép húsos sertés csülök, fél liter sör, só, 3 nagy gerezd fokhagyma
A csülköt kicsontoztam, majd felszeleteltem. Enyhén kizsírozott tepsibe fektettem a megsózott szeleteket. Mellé szeleteltem a fokhagymát, ráöntöttem a sört, és ment a 200 fokos sütőbe. 20 percet sült simán, majd megfordítottam a szeleteket és letakartam a tepsit, így is sütöttem 20 percet, végül grillre kapcsolva a sütőt, a fóliát leszedve 10 perc alatt megpirítottam. Frissen marinált paprikával és bajor rozskenyérrel kínáltam ma vacsorára, holnap ebédre pedig törött krumpli készült hozzá.

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly