2010. szeptember 5., vasárnap

Nektarinos pite

Szilvás pitét szerettem volna ma desszertnek...konkrétan Rainy verzióját, de az élet másként akarta, mert hogy nem kaptam szilvát. Kaptam viszont nektarint. Gyors újratervezéssel készütl egy nektrinos pite:) Nagyon finom lett, bár így utólag már kicsit bánom, hogy nem tarte tatin jellegűen készült.



Nektarinos pite
Hozzávalók (17 cmes formához): 1 tojás, 2 ek porcukor, 1 ek olaj, 1 kk sütőpor, 1 pohár natúr joghurt, 15 dkg liszt, 2 nektarin, némi fahéjas kristálycukor
A tojást a cukorral kézi habverővel összekevertem, majd hozzáadtam a joghurtot és az olajat, ezután a liszttel és a sütőporral simára kevertem. Vajazott lisztezett formába simítottam, majd körkörösen megpakoltam nektarin szeletekkel és megszórtam fahéjas kristálycukorral. 200 fokos sütőben tűpróbáig sütöttem.

Sajnos a fahéjas cukor így kicsit gyorsan sült, ezért is lett volna talán jobb a fordított verzió.

2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly