2010. szeptember 20., hétfő

Cukkinis-hagymás-sonkás quiche

Ebéd után szundikáltunk egyet pótolva az éjszaka elmaradtakat. Sokat azonban nem tudtunk, mert vacsorára vendégeket vártunk. Nem éreztem magam elég erősnek, bármilyen komoly étel elkészítésére. Így esett a választásom a quichre, mert ezzel viszonylag kevés munka volt, s remekül fel lehetett hozzá használni mindent, amit a hűtőben találtam.



Cukkinis-hagymás-sonkás quiche
Hozzávalók: 1 csomag friss leveles tészta, 10 dkg sonka, 10 dkg cukkini, 1 kis fej hagyma, 3 tojás, 2 dl tejszín, 1 dl tej, só, bors, kevés vaj, 10 dkg reszelt sajt
A jénait kivajaztam és beletettem a tésztát. Majd a 180 fokra előmelegített sütőbe tettem 10 percre. Közben kockára vágtam a megtisztított hagymát, cukkinit és a sonkát. Kézi habverővel összekvertem a tejszínt, tejet, tojásokat kevés sóval és borssal megfűszerezve. Az elősütött tésztán elosztottam a hagymát, sonkát és a cukkinit, majd ráöntöttem a tojásos masszát. Ezután rátettem a tésztából kimaradt csíkokat is. 20 percre ment a sütőbe, ekkor kivettem és rászórtam a reszelt sajtot, majd a sajt pirulásáig (10 perc volt kb.) sütöttem még.
/Fotót később pótolom/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly