2008. augusztus 4., hétfő

Képriport a hétvégéről

Nem, a hangzatos cím nem takar semmi kiemelkedőt. Csak annyit jelent, hogy csupa olyat főztem, amit már bemutattam, mégis úgy gondolom, hogy a képek megérdemlik, hogy ide kerüljenek:)

Volt
babgulyás villámtúrós pogival:


Vasárnap a ReaMami javát ettünk kicsit átdolgozva a hűtő tartalmának megfelelően (lehelet vékony sonka szeletek kerültek alulra, rá a fűszerezett hús, majd erre kentem egy tömlős krémsajtot és így öntöttem le tejszínnel, tetejére pedig ment pirospaprika is) tejszínes burgonyapürével és vegyes salátával tálaltam (uborka, paprika, paradicsom sima snassz cukros ecetes lével...tudom nem nagy szám, de én nagyon szeretem):


Ma házon kívül vacsoráztunk – bárányhúsból készült gyrostJ Holnap sem jövök várhatóan semmi újdonsággal.

2 megjegyzés:

  1. Előre is elnézést, amiért offtopic leszek, de hová lett az eredeti gumimacis fejléc kép? Szerintem az sokkal jobb és ötletesebb volt. Persze tudom, a szabvány válasz, hogy majd megszokom ezt is. :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia Balázs!
    A szabvány válasz: hová is tűnt? Nos hát töröltem, mert úgy gondoltam, hogy egyrészt a változatosság gyönyörködtet, másrészt ez is gumicukorból van, csak jobban olvasható:)
    Lehet, hogy keresek majd kompromisszumos megoldást;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly