2008. augusztus 20., szerda

Boldog születésnapot Magyarország!



Vagyis hazafias hangulatban vagyunk:) Ki mentünk délelőtt a huszadikai ünnepségre, akartunk kicsit Red Bull Air Race-t fotózni, meg nézelődni. Tűzijátékra eszünkben sincs kimenni, van egy enyhe tömegiszonyunk, főleg a tavaly előtti eset óta - ami érdekes volt, mert viszonylag friss pestiek voltunk még és egész nap készültünk, este mégsem mentünk ki, így még mindig elmondhatom, hogy sosem láttam élőben a pesti hacacárét. Majd egyszer biztos ráveszem magam.

A rendezvény maga - ahhoz képest, hogy elfelejtettek keretet tervezni rá - szerintem elég jó volt. Volt tömeg, de délelőtt még teljesen elviselhető. Volt néznivaló, kipróbálnivaló, megkóstolnivaló. Párom tanácsára vettünk egy Rábaközi perecet, amit én most kóstoltam először:) Hazafelé menetben pedig megvettük az elmaradhatatlan kürtös kalácsot is, forrón frissen készült, isteni volt:D



Aztán megkezdődtek az Air Race-hez kapcsolódó programok, ettől a tömeg iszonyatosan megnőtt a meleg meg valahogy kezdett elviselhetetlenné válni. Ennek ellenére helyet foglaltunk a Duna parton és vártunk. Palik László és Bocskor Gábor segítségével megtudtuk, hogy a valódi program, maga a verseny csak három órakor fog kezdődni. Nos be kell vallanom, hogy mi ezen a ponton simán feladtuk és hazajöttünk némi magyaros ebédet főzni, de erről majd a következő postban.

Azért kutattam a neten néhány kép után és így találtam egy jót az Air Race-ről is, illetve a tűzijátékról is, amik nyilván nem idén készültek, de azért ideteszem őket.

A kenyeres kép innen száramazik, az utolsó három pedig innen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly