2008. augusztus 27., szerda

Mozzarellás sertés karaj

A hosszú hallgatás oka az unokaöcsém és egyben keresztfiam látogatása volt. Múlt csütörtökön érkezett és vasárnapig maradt. Voltunk vidámparkban, tropicariumban, meg számtalan plázában. Az étkezéseket főként menet közben oldottuk meg, de azért reggelire készítettem mindig valamit, hogy ne üres pocakkal induljunk neki a napnak:) Érdekes volt a várost egy majdnem 10 éves szemével látni;) Vasárnap haza szállítmányoztunk, így az egész család (tesómékkal kiegészülve) anyuéknál ebédelt, nem éppen fogyókúrásat. Viszont így nem kellett nekem főzni, csomagolt hétfőre is.

Hétfőn vacsorára, illetve kedd ebédre, viszont már nem kerülhettem el a konyhát, ami őszintén megvallva hiányzott is. A project még vasárnap este kezdődött azzal, hogy a fagyasztóból karajt volt a legegyszerűbb kivenni. Aztán találtam a hűtőben egy kevés reszelt mozzarellát, ami az egyik reggeliből maradt. Ebből kellett gazdálkodni.


Mozzarellás sertés karaj
Hozzávalók: 6 szelet sertés karaj, egy pohár natúr joghurt, fűszerkeverék (esetemben gyros), egy evőkanál olíva olaj, kb 15 dkg reszelt mozzarella
A karajt enyhén kikloffoljuk, majd a joghurttal elkevert fűszerbe fektetjük és kicsit állni hagyjuk. Egy jénai tálat (vagy tepsit) kikenünk olíva olajjal, majd belefektetjük a hússzeleteket. A maradék joghurtos szósz is rákanalazzuk, végül megszórjuk a sajttal. Előmelegített sütőben 200 fokon 25 perc alatt készre sütjük.
Én most sült krumplival, paradicsommal és tejfölös mártogatóssal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly