2008. augusztus 17., vasárnap

Új paripa


Mivel csütörtökön elhoztuk az új paripát, gondoltam megmutatom. És ezzel új kategóriát is vezettem be, remélve, hogy szépen lassan gyűlni fognak az ilyen-olyan motoros bejegyzések, főleg túrabeszámolók, fotókkal élményekkel.

Első komolyabb használtra mindjárt méltó helyet is választottunk a fehér motornak:) Esküvői felvezetésnek mentünk egy motoros cimborának:)

Ahol történt vicces esemény is, elkaptam ugyanis a menyasszony csokrát, ahogy a párom a combcsipkéjét. Azt hiszem ezek után már nem titkolom többé, hogy októberben tartjuk a templomi esküvőnket és a lakodalmunkat:D Éljen a babona:)))) Megmutatom azért, hogy mit szereztünk;)

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én is fogtam ki csokrot 3 héttel a mi esküvőnk előtt! Szóval éljen a babona! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly