2013. július 31., szerda

Villám McQueen torta 1.0

Nagyobbik kicsi fiúnk éppen ezen korszakát éli. Nem vállaltam be a komolyabb 3d verziókat, mert nem vagyok ennyire ügyes, nem rendeltem cukrászdából, mert két felnőttre és két gyerekre (az egyik még nem is eszik tortát), cseppet soknak éreztem a 20-24 szeletet:P és a spéci formát meg későn rendeltem meg, hogy ideérjen, de ezért 1.0, mert lesz formás verzió is…ha megérkezik utána szerintem minden hímneműnek ilyen tortát gyártok:P Na de vissza a mostanihoz. 


Kicsi és egyszerű tortát akartam, semmi fondant/marcipán bevonat, mert valahogy a krémet egyszerűbbnek tűnt színezni, aztán mégis marcipán nyert, mert ez meg gyorsabb volt, főleg mikor megtaláltam a kész verziót;) A színezést a legegyszerűbb (és ezzel mondjuk nyilván a legamatőrebb) módon oldottam meg…megfestettem ételfestékkel a kész és csokival kontúrozott formát. 


Az alap egy egyszerű sima piskóta volt, ami nem kicsit lett vékony és ezzel száraz, tölteléknek simán csak lekvár került bele. Kívülre meg a marcipán bevonat, meg némi olvasztott csoki kontúrként, aztán ecsettel a sima ételfesték…persze így nem ad annyira telt színeket, de azért látszott, hogy mi milyen színű akar lenne. Nos ha finoman fogalmazunk érdekes lett ízre, ha őszintén, akkor ehetetlen, de az ünnepelt azért értékelte és volt más sütemény, ami viszont tényleg finom lett:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly