2013. július 18., csütörtök

Patio - Győr

Sütézés okán már korábban, vacsorázás kapcsán csak most tértünk be az étterembe.





A sütikből pont hihető volt a választék, mármint abból a szempontból, hogy ott készülnek és frissen. Az árak átlagosan. Tetszett és ízlett amiket választottunk. Ahogy általában is szoktam ezúttal is úgy voltam vele, hogy kicsit nagyobb a szelet, mint amennyit jól esik megenni, de persze ez az én étvágyam és ízlésem. Nyilván a cukor mértékét is tudnám csökkenteni;) 


Az étteremnél már kicsit kevésbé volt hihető az étlap, kissé sok volt a fogás, túl sok a különlegesség. Kértünk is segítséget a pincértől. Én bepróbáltam egy libamájat áfonyaöntettel, almával és krokettel (Az étlapon: Libamáj roston áfonyás tokajival, párolt almával, röstivel). Nem volt rossz, de egyrészt a libamáj még mindig egyszerűségében nagyszerű számomra, másrészt nem hízott volt, így baromira tömény, harmadrészt a kétféle gyümölcs már kicsit sok volt hozzá, de házi krokett na az mindent vitt, tökéletes állag és íz, no és a forma, az nagyon aranyos:D KáeMnek egy vadat ajánlottak aszalt szilvával, barna mártással köretnek szintén krokettel (Az étlapon: Őzcomb szelet aszalt szilvával töltve krokettel). Ő teljesen jónak minősítette a fogást. 

Árban teljesen korrekt volt egy jobb pesti étterem áraiban mérve, persze tegyük hozzá, hogy a győri belváros egyik legmenőbb helye, szinte folyamatos telt házzal. Nem mondom, hogy a kedvenc győri helyünk lett, mert azt a címet egyértelműen a Csülök Sarok nyerte el:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly