2013. július 6., szombat

Menü ajánló #35

Megint egy kis zanza, amiről van fotó, itt-ott link is, aztán nem mindenhol. Majd, ha úgy alakul visszatérek a napi verzióra;)


Uzsonnára: Csokis kevert sütemény

Ebédre: Tavaszias zöldborsóleves Anyósom kérésére tárkony nélkül

Vacsorára: Gyros tál, Tzatzikivel

Ebédre: Magyaros karfiolleves

Ebédre: Grill ez+az...idén előrepácolt témában a Sparral teljesen elégedett vagyok

Vacsorára: Baconos - karfiolos - sajtos rakott palacsinta

Ebédre: Cukkinikrémleves krutonnal (Ezúttal még egyszerűbben készült, csak főztem húslevesalapban, pürésítettem némi krémsajttal, tejszínnel)

Ebédre: Modenai tészta

Uzsonnára: Mákos kalács Gizi nénémtől, mert tudja, hogy szeretem:D Itt is köszönöm, nagyon finom volt:D

Ebédre/vacsorára: Zöldborsófőzelék tükörtojással (utóbbi Anyósom alkotása) (Vacsorára mikróban olvasztott trappista sajttal ettem...szerintem marha finom így együtt:))

Ebédre: Palócleves Anyósomtól (ha lesz kedvem nála is blogot írni, akkor majd megírom),  Sajtos-krumplis pogácsával

Ebédre: Grillezett Csevapcsicsi (Spar....eddig verhetetlen, persze lehet csak neki kéne állni házilag:P), Majonézes krumplisalátával

Ebéd/vacsora: Sárgarépakrémleves krutonnal...és éhes ügyes kezecskékkel :D

Ebédre: Húsleves

Ebédre/Uzsonnára: Túrós-meggyes kocka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly