2013. július 22., hétfő

Ida sütije


A győri tartózkodás egyik hozadéka pár új recept, szépen sorban jönnek majd. Blanka nénitől, vagy mint ez például az évekig a Bergmann csapatát erősítő Vali nénitől;) Nagyon finom keksz, bár brutálisan tömény, egy - vagy inkább egy fél (legközelebb tuti kisebbeket csinálok) teljesen kiüt belőle, pedig én még az eredeti cukormennyiségből is visszavettem. Azért időnként biztosan előkerül máskor is. Az elkészítésnél némileg plusz bűntudatot adott, hogy a fogyókúrázó szomszédasszonynak diétás uzsonnát ígértem, helyette meg lett ez. (De erős volt, le a kalappal…olvassátok a blogot és szurkoljatok neki;))


Ida sütije
Hozzávalók:
15 dkg puha vaj (CH 0,6g)
10 dkg barna cukor (CH 97,4g)
10 dkg porcukor (CH 100,0g)
2 tojás (CH 1,2g)
1 tk vanília kivonat (CH 0,0g)
35 dkg liszt (CH 252,0g)
1 tasak sütőpor (CH 0,0g)
20 dkg csokoládé (nálam tortadara….az uccsó adag a bazi dobozból - CH 170,6g)
20 dkg mazsola (CH 130,0g)
A hozzávalókat összedolgozzuk. Kanállal zsírozott-lisztezett sütőlemezre adagoljuk és kissé ellapogatjuk (én mondjuk kézzel formáztam). 200 fokos légkeveréses sütőben 8-10 perc alatt készre sütjük. Rácson hagyjuk kihűlni.

CH összegző:
36 db összesen:751,8g
1 fél tenyérnyi süti:20,9g

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly