2012. augusztus 23., csütörtök

Országtorták 2012.


Idén sem hagytuk ki a próbát. Mikor megláttam, hogy mi lett az idei torta: Szabolcsi almás máktorta. Azt hittem, hogy csakis nekem készült, mert ami mákos, az már csak jó lehet. Hogy mekkorát tévedtem. A cukormentes verzióra (Cukormentes almatorta egressel) igazából ügyet sem vetettem (IR-esként ez mekkora hiba:S), mert hogy az egres és én nem vagyunk barátok. Itt is nagyon tévedtem.


Elképzelni nem tudom, hogy egy mákos-almás valami hogyan tud ennyire édes lenni, legalábbis az én ízlésemnek erősen az. Nem szoktam süteményt a tányéron hagyni, képes vagyok egy szelet tortát megenni, de ez kifogott rajtam. Ellenben a KáeM által kóstolt cukormentes változat nagyon bejött, legalábbis pár falatnyi dózisban. Meg fogom majd kóstolni egész szeletnek is:)

Jó, jó országtorta, meg minden, de azért ő inkább a fagyijára esküdött:P
Annyit azért el kell mondanom a mákos védelmében, hogy még így is magasan verte a tavalyi köleses dolgot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly