2012. július 28., szombat

Focitorta

Sógoromnak dobtam a magas labdát (jelen esetben majdnem szószerint) facebookon még a szülésnapjakor (nem tegnap volt). Most meg kellett valami torta, mert hát mégiscsak ünnepeltünk:) Így most előadtam. Nem lett tökéletes, de azért szerintem felismerhető:) A belseje viszont zseniális és a vicces benne az, hogy pont Sógorom anyukája osztotta meg a receptet pár napja a facebookon:) Így érnek körbe a szálak;)



Focitorta
40 dkg háztartási keksz
70 dkg tejföl
10 dkg porcukor
rumaroma
2 dl langyos tej

Mert a gyerekjáték kiszúróformának is tökéletes:)
A tejfölt kikeverjük a porcukorral. A langyos tejet elkeverjük a rumaromával. Fóliával kibélelünk egy megfelelő formájú tálat. A langyos tejbe mártott keksszel kezdjük a kirakást, és addig rétegezzük, amíg a hozzávalók el nem fogynak. Keksszel fejezzük be. Egy éjszakára hűtőbe tesszük. Nálam ez csak két óra volt, ekkor kifordítottam a formából és jött a dekorálás. Fehér marcipánt sodortam ki jó vékonyra és befedtem vele az egész tortát. Aztán kakaós marcipánból alkottam hozzá 5szögeket, majd KáeMmel (és persze Zsebivel) karöltve igyekeztünk valamiféle focilabda formát alkotni:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly