2012. július 29., vasárnap

Baconnel-sajttal töltött csirkemellrolád

Későn tévedtünk haza a nézelődő körútról. Zsebi lényegében beájult az ágyba a délutáni szunyókálásra, így mi is úgy döntöttünk, hogy ebéd helyett inkább szundikálunk egyet, s megálmodjuk, hogy a kiolvasztott csirkemellből mit csinálnánk a biztos pont fokhagymás-tejfölös uborkasaláta (Uborka Ica mama kertjéből) mellé. ;) Vicces, mert azonos volt az ötlet - már KáeM és az én álmomban:P -, így ébredés után neki is ugrottam…mondjuk inkább korai vacsora volt, mint késői ebéd:P Viszont egész jól sikerült, bár az elsőre nem sült át tökéletesen, de ezen azért lehetett javítani.


Baconnel-sajttal töltött csirkemellrolád
Hozzávalók:
1 csirkemellfilé
6 szelet bacon
3 vastagabb csík Pannónia sajt
liszt-tojás-zsemlemorzsa
olaj a sütéshez
A csirkemellet félbevágom, majd két nagy szeletet alkotok belőle (csak félig vágom be és széthajtom), és jó vékonyra klopfoltam. Sóztam, ráterítettem a baconszeleteket, majd a sajt csíkokat, aztán feltekertem, kicsit megtűztem hústűvel, aztán bepaníroztam, végül forró olajban kisütöttem. Ferdén szeletelve fűszeres sült krumplival és a már említett fokhagymás-tejfölös uborkasalátával ettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly