2012. július 30., hétfő

Croque Monsieur

A szilvaleves (ezúttal simán vízzel, nem vörösborral, gondolva Zsebgyerekre is) után akartam valami laktatóbb főételt, de olyat, ami azért nem masszív hús. Nagyon régen szerettem volna kipróbálni, mert csábítóan hangzott, sőt úgy emlékeztem, hogy egyszer már meg is tettem, de nem találom a bejegyzést róla. Ha mégis volt, akkor ismételtem:) Pudingocskától indultam el, de persze magamra/magunkra szabtam:) Remek döntés volt egyébként, igazán jól sikerült és vacsorának is megállta a helyét.



Croque Monsieur
8 szelet graham toast kenyér
4 tk dijoni mustár
4 szelet sonka
4 szelet sajt
3 tojás
0,5 dl tej
10 dkg reszelt Pannónia sajt
kevés vaj

A sütőformát kikentem kevés vajjal. Majd 4 szelet kenyeret megkentem mustárral. Rákerült a sonka, a sajt, majd a másik 4 szelet kenyér. A tojást összekevertem a sóval, tejjel és ráborítjuk a kenyerekre. Majd hűtőbe tettem napközbenre. Este sütés előtt a tetejére került a reszelt sajt, majd 200 fokon légkeveréssel 20 perc alatt pirosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly