2012. június 18., hétfő

Graham buci

Hamburger buci egészégesítve…vagy mi. Nem lett rossz, de azért nem olyan, szóval legközelebb, ha hamburger, akkor marad az eredeti. Most meg amúgy is elmaradt a burger….kinek van kedve közel 40 fokban grillezni:P (Tudom-tudom bezzeg a sütőt simán bekapcsoltam, na de hát, idebent van a sütő és a klíma, odakint meg a grill és a 40 fok:P)


Graham buci
Hozzávalók:
2 dl langyos tej (CH 9,2g)
2 ek. Cukor (3 dkg – CH 29,2g)
1 tk. Só (CH 0,0g)
3 ek olaj (CH 0,0g)
1 tojás (CH 0,6g)
125 g joghurt (1 pohár danone activia - CH 6,8g)
30 dkg liszt (CH 228,9g)
30 dkg graham liszt (CH 193,2g)
2 dkg élesztő (CH 0,0g)
+ 1 tojás a kenéshez (CH 0,6 g – de nem számoltam vele, mert nagyon keveset használtam el belőle!)
A hozzávalókat a géppel alaposan összedolgoztatjuk (természetesen kézzel is lehet). Ezután meleg helyen hagyjuk duplájára kelni (ebben az időjárásban, még a klíma mellett sem tartott ez hosszú ideig). Lisztezett felületen 8 egy forma darabra vágtam, majd igyekeztem helyes zsömléket formázni. Sütőpapíros tepsin ismét hagytam megkelni őket. Majd felvert tojással megkentem, és 200 fokos légkeveréses sütőben 20 perc alatt készre sütöttem. Rácson hagytam kihűlni.

CH összegző:
8 bucit készítettem a fenti adagból. Így egy darabban 58,5 gramm szénhidrát található.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly