2012. június 24., vasárnap

Gofri

Nem volt itthon pékárú, de azért reggelizni kellett. Aztán eszembe jutott, hogy van nekünk Gofrisütőnk, na nem magamtól, megláttam Tücsök és Bogárnál ezt a szupi kis receptet. Gyorsan optimalizáltam….villámmódra, két személyre, s mire KáeM kettőt fordult a lakásban, már el is készült a reggeli. Házi baracklekvárral pont jól laktunk vele. 


Gofri
6 dkg liszt
5 dkg cukor
1 dl tejföl (mivel azpontosanmennyi kérdés parázs vita*, hát lemértem: 12 dkg)
2 tojás
3 dkg olvasztott vaj
A nedves hozzávalókat összekevertem, majd hozzáadtam a szárazakat is. S már mertem is az első adagot a közben felforrósított gofrisütőbe. 4 darab lett belőle összesen.

*Azért a linken válaszadók többsége nyugodtan visszatérhet az általános iskolás tanulmányokhoz és nem a melyik nehezebb egy kiló toll vagy egy kiló vas kérdéskörhöz:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly