2012. május 19., szombat

Joghurtos padlizsánsaláta

A majonézes krumplisaláta mellé szerettem volna valami kevésbé ismertet, szokványosat. Nagyon jó lett, máskor is elő fog kerülni, de legközelebb szerintem grillen sütöm a padlizsánt hozzá, talán kevesebb olajat szív fel.

Joghurtos padlizsán saláta
Hozzávalók:
1 nagyobb padlizsán
1 doboz natúr joghurt
1 nagy gerezd fokhagyma
bors
olívaolaj
A megmosott padlizsán 1 centis karikákra szeleteltem, megsóztam, megborsoztam és a olívaolajjal locsolgatva aranyszínűre sütöttem. Amíg sült, elkészítettem az öntetet: A joghurtot összekevertem a zúzott fokhagymával és némi sóval. A megsült padlizsán szeleteket még forrón hosszú csíkokra vágtam, majd azonnal belekevertem az öntetbe. Hűtőben pihentettem tálalásig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly