2010. november 21., vasárnap

Sertésszűz baracktakaró alatt


Tegnap este egy hirtelen ötletnek engedve vettem ki egy szűzérmét a fagyasztóból. Aztán ma reggelre elmúlt az ihlet, mert már nem tudtam mit akartam belőle varázsolni. Aztán ahogy a városban csatangltunk, beugrott, hogy valami gyümölcsöset ennék, de nem a szokásos mártásos verziót, de nem is a teljesen egyszerűt, amit már korábban készítettem.



Sertésszűz baracktakaró alatt
Hozzávalók: 1 méretes szűzérme, 1 doboz enyhén cukrozott barackkonzerv, 1 kis fej vöröshagyma, 15 dkg reszelt sajt (nálam gouda), só, bors, némi tej, olívaolaj
A szűzérmét medalionokra vágjuk, sózzuk, borsozzuk és enyhén kikloffoljuk. Ezután olívaolajjal kikent tűzálló tálba tesszük, majd kevés tejet öntünk rá, éppen csak ellepje, ezután rászórjuk az apró kockára vágott hagymát, majd a szeletekre vágott barackot is ráhalmozzuk, ezután jön a durvára reszelt sajt, majd kevés tej, de nem kell elepje. Ezután 200 fokra előmelegített sütőbe toljuk és a sajt pirulásig sütjük. Én most törött burgonyával tálaltam, de krumplipürével is nagyon finom lehet.

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly