2010. november 5., péntek

Kétszínű kókuszgolyó

Annyira megtetszett Csibénél, hogy nosza rögtön neki is ugrottam a gyártásnak…úgyis már napok óta motoszkált bennem, hogy kéne alkotni egy kókuszgolyót.  Én a saját jól bevált receptemmet dolgoztam kicsit át, az alábbiak szerint.


Kétszínű kókuszgolyó
A belső golyóhoz: 10 dkg háztartási keksz, 5 dkg porcukor, 1 csomag vaníliás cukor, 5 dkg margarin felolvasztva és annyi tej, hogy jól összeálljon, de formázható állagú maradjon
A külső golyóhoz: 15 dkg háztartási darált keksz, 1 ek dió, 5 dkg porcukor, 1 ek kakaó, 1 ek lekvár, 1 cs. vaníliás cukor, 5 dkg margarin felolvasztva és annyi tej, hogy jól összeálljon, de formázható állagú maradjon
Mind a két masszát kézzel összedolgoztam, majd első körben a belső golyókat formáztam meg. Utána a külső kakaós masszával bevontam a golyóbisokat, végül kókuszreszelékben megforgattam és hűtőbe tettem dermedni. 

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly