2013. november 7., csütörtök

Elkészült


A pinteresten akadtam egy inspiráló képre. Aztán lényegében azonnal rá is álltam a megvalósításra, beszereztem a képkereteket, megterveztem hogyan is fog a falon kinézni. Kiválogattam a képeket, előhivattattam. 


Majd megpróbálkoztam a szögeléssel…hát nem ment, baromi szar volt a szög. Aztán rájöttem, hogy nem elég így a tervezés, készült hát egy hová is kellenek a szögek papíros, ami végülis kb. másfél hónapig díszitette a szobát:P (Tök úgy emlékeztem, hogy lefotóztam, de nem találom a képet sehol) Ekkor végre beszereztük a normális szögeket, gyorsan végig is lyuggattam a falat (igazán kár, hogy ezt nem fotóztam le, mert egész jól mutattak a szív alakban bevert szögek), majd mikor elkezdtem felakasztani a képeket kiderült, hogy ez teljesen felesleges volt, mert így nem lehet kellően szépen és passzentosan felrakni a kereteket…legalábbis amiket én választottam tutira nem. Így kiszedtem a szögeket, elővettem a gyurmaragasztót és azzal szépen megalkottam a dekorációt. 

Jade úgy érzi nem maradhat le semmiről:P

Nekem nagyon tetszik, csak azt fájlalom, hogy ez az egyszerű rögzítési megoldás nem jutott előbb az eszembe, mert a) nem lenne lyukas a fal, b) már régen készen lehetett volna:P 




A képeket egyébként időnként cserélgetni fogom, elvégre amúgy is bővül a család nemsokára ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly