2013. november 13., szerda

(Majdnem) Cottage pie

Avagy volt egy kis adag maradék marhapörkölt, és ezúttal nem akartam gulyást készíteni belőle. Hát ez lett. Nem is lett rossz:) Szénhidrátokkal nem számoltam, elvégre maradékhasznosítás volt a cél:)


(Majdnem) Cottage pie
Hozzávalók:
1 nagyobb tányérnyi maradék marhapörkölt
1 közepes sárgarépa
kakukkfű
krumpli
tej
vaj
vörös cheddar sajt
A krumplit sós vízben puhára főztem és a reszelt cheddar sajt egy részét is hozzáadva krumplipürét készítettem. A marhapörkölthöz kakukkfüvet adtam, illetve a lereszelt sárgarépával sűrűre főztem. Egy tűzálló tál aljába simítottam a répás-marhás ragut, majd rásimogattam a krumplipürét. A tetejére még szórtam egy adag reszelt cheddar sajtot, majd 200 fokos sütőben a sajt pirulásáig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly