2013. november 28., csütörtök

Diós-vaníliás kifli

Megláttam Mirelle facebook oldalán, aztán gondoltam miért ne próbáljam ki az Ő verzióját…nem sikerült, mert megnéztem a receptet, aztán összeraktam, persze reflexből raktam bele tojást is. Elvileg nem kellett volna, de nem rontott rajta. Marad ez a verzió, mert tetszik, hogy pont a bazi mennyiségű vaníliás porcukorral lesz kellően édes….szerintem kipróbálom majd mogyoróval is, dió helyett:)



Diós-vaníliás kifli
10 dkg darált dió
28 dkg finomliszt
21 dkg vaj
7 dkg porcukor
1 tojás
A hozzávalókat összedolgoztam, majd fóliába csomagolva hűtőbe tettem…egy egész éjszakára, mert így jött ki a lépés. Ezután kisebb rudakat formáztam belőle és kb. 5 cm-s darabokra vágtam, kiflisítettem, majd sütőpapírral bélelt tepsiben 175 fokon világosra sütöttem. Még forrón megforgattam a vaníliás porcukorban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly