2013. június 24., hétfő

Napi menük #34

Megint némi kimaradás, de június 15. óta Anyósomnál vendégeskedünk - nyaralunk, ha úgy tetszik-, főleg a fiúk meg én. Én a konyhában is, nem ott nem nyaralok, ott vendégszereplő vagyok;) Szóval egy időre innen, amikor nem felejtem el fotózni, megírni, megjegyezni, vagy úgy egyáltalán:) Most zanzásítva, amikről találtam fotót…dátum nélkül, csak úgy, ötletadónak azért remélem jók lesznek:)

Vacsorára: Zöldborsós paradicsomos csirke

Ebédre: Rántott sajt

Reggelire: Padlizsánkrém

Ebédre: Meggykrémleves, Krumplifőzelék

Uzsonna: Kókuszos csiga

Vacsora: Baconos-sajtos virsli

Reggeli: Bundás kenyér

Ebéd: Cukkinikrémleves

Ebédre: Túrógombóc - ricottából (nem lett rossz, de túróból jobb!)


Vacsorára: Vajas-sajtos kenyér, saját paradicsommal (Igazán megérte a két tő balkon paradicsom, mert ontják a termést:D)

Ebédre: Virslis zöldbableves
Ebédre: Maradék az étteremből, Rántott gombával és rántott cukkinivel, tartármártással kiegészítve

Reggelire: "Nyomott" melegszendvics - éhes kezekkel:D

Ebédre: Paradicsomleves

Ebédre: Vegyes grillezett húsok (magyaros karaj és miccs - a Spar pacolásában), petrezselymes krumplival, kovászos uborkával

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly