2013. március 1., péntek

Szalai Vivien - Börtön pokol

Egészen kiváncsian vártam a könyvet, mert hát olvastam már az írónőtől, meg amúgy is kíváncsi voltam, mind konkrétan az ország Bucijának "élményeire", mint úgy általában a börtönéletre. Nos a könyv - hogy stílszerű legyek - lebilincselő. Érezhetően nem a hölgy írta, vagy akkor nagyon megváltozott a stílusa a korábbi könyvek óta. A helyesírási hibák döbbenetesek….nem tudom, hogy csak az e-bookom volt hibás ilyen szempontból, vagy a nyomtatott verzió is ennyire gáz-e, de borzalmas, hogy ezek nem tűntek fel senkinek. 


A lényeg amúgy tényleg az, hogy a könyv jó, izgalmas, mozgalmas és egy olyan világba enged bepillantást, amit eddig nem ismerhettünk. Nagyon gyorsan végeztem vele, nagyon olvasmányos tényleg. Mondjuk Buci rajongó továbbra sem lettem. 


Néhány idézet, amiken kiemelten jól szórakoztam: 

"Megsütötte a fritızben a reggeli kosztot, zalai felvágottat. Meglehetısen finom is, esetleg próbálják ki.

"szinte biztos, hogy erre az útra fog lépni. Beszippantja a nagy buli, a könnyen szerzett pénz lehetısége, a nık, a látszólagos hatalom. A börtön olyan, mint egy főiskola vagy egyetem, itt a bűnözés egy emeltebb szintjét lehet elsajátítani, és ha a „végzős” kikerül, máris munkát ad a rendırnek, nyomozónak, ügyvédnek, ügyésznek, bírónak, majd az összes börtönben dolgozónak. És már be is zárult a kör.

"Van rosszabb érzés a magánynál. Ha azt érzed, megfeledkeztek rólad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly