2012. november 22., csütörtök

Hangyás keksz

Babalátogatóba mentünk, ezúttal nem "sütöttem" pelenkatortát, viszont készültem egy kis házi keksszel, mert ez tűnt szállítási szempontból a legjobb választásnak. Nos remélem a megajándékozottnak is ízlett annyira, mint nekem, mert szerintem baromira jól sikerült. Arról nem is beszélve, hogy villám tempóban elkészült és magasan veri a bolti csokis kekszeket…legalábbis nekem:)


Hangyás keksz
Hozzávalók:
15 dkg puha vaj (CH 0,6g)
10 dkg porcukor (CH 99,9g)
1 tojás (CH 0,6g)
30 dkg liszt (CH 228,9g)
6 g sütőpor (CH 0,0g)
1 tk vaníliaaroma (CH 0,0g)
10 dkg kakaós tortadara (CH 85,3g)
A hozzávalókat a tortadara kivételével összedolgozzuk, végül azt is hozzáadjuk. Fóliába csomagolva egy órát hűtőben pihentetjük (vagy nem). Sütőpapírral bélelt tepsire tesszük a kézzel formázott ellapított golyókat, majd 180 fokra melegített sütőben 10 perc alatt készre sütjük. Rácson hagyjuk kihűlni.


CH összegző: 30 darab összesen 415,3 gramm , így egy darab 13,8 gramm szénhidrátot tartalmaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly