2015. március 1., vasárnap

Paradicsomszószban sült csirkemell

Időnként nézünk youtube-ot a fiúkkal. Ahogy Zsebike nevezi képes meséket (mint a másikak képtelenek lennének…nagy mindegy:P). Szóval felfedeztem, hogy Keddék már feltöltötték az új Bogyó és Babócák egy részét, amit nagy örömmel vettek a fiúk, viszont Zsebi kiszúrta a főzőcskézős videókat, és onnantól nem volt megállás, meg kellett nézni őket. A paradicsom nagy kedvence, így elő is adta, hogy akkor ezt ő ma megfőzné ebédre. Hát mákja volt, mert az apjuk éppen a boltban, így ki tudta tölteni a hozzávalók listáján szereplő lyukakat. Én előkészítettem, kicsit, aztán a videó segítségével Zsebi összeállította. Ebédre pedig jól megettük…némi tunningolás után..mert egy kis sajt – majdnem – mindenre kell J Köretnek a látszat ellenére nem sült krumplit, hanem sült zellert ettünk hozzá, amit így családilag most kóstoltunk első ízben, de egészen biztosan rendszeresítünk, mert mindenkinél siker volt.


Paradicsomszószban sült csirkemell
25 dkg csirkemell
2 dl passzírozott paradicsom
2 ek olívaolaj
1 tk oregánó
1 gerezd fokhagyma
1 kis fej vöröshagyma


A csirkemellet felszeleteltem, sóztam és kicsit megklopfoltam. A hagymákat apróra vágtam. Zsebike kikente a sütőformát olívaolajjal, majd beleszórtuk a hagymákat, megszórtuk oregánóval. Beleöntötte a paradicsomot, végül beletettük a húsokat és kicsit kézzel összedolgoztuk az egészet. 200 fokos sütőben fél óra alatt készen is volt. Tálaláshoz én szórtam rá némi reszelt sajtot ;)







1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly