2010. október 31., vasárnap

Rosinante...sokadszor, nem utoljára

Tényleg csak a piros lámpáknál álltunk meg az úton Balatonfüredtől Szigetmonostorig. Ahogy a múltkor, úgy most sem foglaltam asztalt...bevallom azt gondoltam, hogy a Finománián kívül tuti nincs rendezvényük így Halottak napja és Mindenszentek környékén. Hát naná, hogy tévedtünk...esküvőre készültek, zárták a Finomániát és elmellett még az étteremben is teltház volt, de azért megoldották, hogy jusson nekünk egy asztal:)


Éppen csak leadtuk a rendelést, már jöttek is felénk Mirelle-ék, akikkel így tudtunk pár szót beszélni, sőt Mirelle elintézte nekem, hogy a Finosokhoz hasonló jutányos áron tudjak én is venni vanília rudat:)



Aztán elkezdték szépen sorban hordani elénk az alábbi finomságokat...kellő rutinnal rendelkezve, csak a desszertből kértünk kettőt, minden máson osztoztunk:

-       Sütőtök raguleves parmezánhabbal
-       Meleg kacsamájpástétom fűszeres mini"kürtős"kalácsban, sült almával
-       Báránycsülök zsályás burgonyapürével és sült mogyoróhagymával
-       Szilva tarte tatin fahéjparféval
-       Gőzölgő gyümölcsrizs amorettós meggyel

Természetesen ismét voltak étvágygerjesztő falatok...valamiféle zakuszkának sejtettem a krémet, amit a pirtóshoz kaptunk. Ezúttal minden nagyon finom volt. Többnyire sikerrel pusztítottuk el amit elénk tettek, bár a desszert felét azért kénytelenek voltunk elcsomagoltatni. Ismét remek élményekkel távoztunk, s biztosan visszatérünk még vendégként is, s talán jövőre már tényleg Finománia résztvevőként is. (Azt hiszem elmentem a telefonomba a számot, hogy bármikor tudjak asztalt foglalni;))

1 megjegyzés:

  1. Kedves Vica!

    Köszönjük, örülünk, hogy ismét jól voltatok nálunk:)!
    Jövőre is izgalmas programok lesznek a FINOmÁNIA-n! December 5.-én pedig karácsonyi vásárral készülünk, ahol ehető ajándékokra lehet szert tenni. Várunk Benneteket szeretettel! A részvétel ingyenes, csak regisztrálnotok kell.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly