2010. október 14., csütörtök

Fehérboros rizses hús

Tegnapról marad egy kis adag csirkemell, ezt akartam gyorsan és finoman felhasználni. Sikerrel jártam:) Desszertnek pedig isteni finom édes magnélküli mandarint ettünk.


Fehérboros rizses hús
Hozzávalók (két személyre): 2 dkg vaj, 20 dkg csirkemell, 1 kis fej vöröshagyma, só, fehér bors, majoranna, 2 dl fehér bor, 1 ek keményítő, 1 dl tej, 1 kis pohár rizs, kevés olaj, 2 kis pohár víz
A vajon az apróra vágott hagymát megpirítottam, rádobtam a húst, fehéredésig pirítottam, fűszereztem, majd felöntöttem a borral és lassú tűzön puhára főztem. Amíg főtt elkészítettem a rizst: kevés olajon átpirítottam a kis pohárnyi rizst, sóztam, majd felöntöttem kétszeres mennyiségű vízzel és letakarva kis lángon puhára pároltam. Mikor a hús megpuhult, akkor rászórtam a keményítőt, hozzáadtam a tejet és kiforraltam. Végül a mártásos húst a rizsre halmozva tálaltam. (A tányéron persze fogyasztás előtt jól összekevertük:))

2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly