2010. október 13., szerda

Mozzarellás csirkemell (Grill version)

Ha a Pólusban járunk és éhesek vagyunk, akkor sokszor esik a választásunk a Grill-Land nevezetü étteremre, mert elég sok ételt frissen és nagyon finoman készítenek. Személyes kedvencem a grillezett csirkemell grillezett mozzarellával. Ezt próbáltam meg itthon - ezúttal grill nélkül - reprodukálni. Leszámítva a grill dolgot tökéletes lett. Hasábburgonya és káposzta saláta kísérte.


Mozzarellás csirkemell
Hozzávalók: 1 kisebb csirkemell, 4 vastagabb szelet mozzarella, Kalocsai grillkrém, némi olívaolaj
A csirkemellet medalionokra vágtam, enyhén megsóztam, megkloffoltam, majd alaposan bekentem grillkrémmel. Ezután olívaolajat melegítettem egy serpenyőben és a csirkemellek mindkét oldalát megsütöttem. Kiöblítettem a serpenyőt, szárazra töröltem és ismét felforrósítottam, beletettem a sajt szeleteket és egyszer megfordítva őket megolvasztottam (ez nem sütésálló sajt volt, így nem volt egyszerű téma a megfordítás, viszont utána könnyedén lehetett a húsra önteni), majd ráügyeskedtem a hússzeletekre.
A Grill-Land-ben természetesen grillezhető sajtot használnak, így az övéken keletkezik egy kellemes barnás réteg ami összefogja a középen olvadozó finomságot. :)

4 megjegyzés:

  1. Én ma megyek a Pólusba :)

    Ezt meg majd holnapi kiadom a férfinak, hogy készítse el :)

    VálaszTörlés
  2. Én ma megyek a Pólusba :)

    A recept elkészítését meg rábízom páromra holnap :)

    VálaszTörlés
  3. Bianak! Köszi:)

    Jucy! Hát kérem, akire főznek az könnyen van;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly