2008. június 27., péntek

Linzer

A blogon mostanában uralkodó csendért lényegében az a felelős, hogy munkahelyet váltok éppen és hát az utolsó napok kicsit hosszabbak és fárasztóbbak lettek, mint gondoltam, így a főzésre már nem annyira maradt idő. Viszont a mai búcsú "bulimra" készültem némi süteménnyel. Sajnos csak egyre volt időm, de a kedves kolleganők kisegítettek, mert még ketten készítettek sütit, egy isteni csokis muffin és egy kókuszgolyó is kísérte az én családi recept alapján sütött linzeremet, aminek plusz szépséghibája volt, hogy a linzer formát, csak a megsütés után vettem meg, így hát némi karácsonyi hangulatú csillagok és snassz karikák készülhettek csak....tekintettel arra, hogy pillanatok alatt elfogyott úgy gondolom, hogy az élvezeti értéken ez nem rontott.


Gumimamszli: a fenti adag hatalmas, amikor ki kell sütni és össze kell ragasztgatni, fogyasztásnál viszont gyakran nem is tűnik olyan nagynak:)) Most bourbon vaníliám volt itthon, ettől lett kicsit pöttyös.


És, hogy a fogyasztásáról is essen még pár szó, nagyon köszönöm ezúton is a kollégáknak a búcsúztatót és a meseszép ajándékokat, amikre tényleg egyáltalán nem számítottam és amelyikek mindegyike egy-egy régi vágyamat teljesítette.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly