2014. január 28., kedd

Pikáns csirkefalatok krumpliágyon

Egyik ismerősnél láttam meg a facebookon a linket…tegnap előtt, mára el is készült és innentől biztos gyakori vendég lesz, mert nagyon finom (még a fűszerezésen talán fogok fejleszteni). Elmulasztottam a mérést, így csak kb, de kettőnknek tökéletesen elég volt. 



Pikáns csirkefalatkák krumpli ágyon
6 kisebb szem krumpli
fél csirkemellfilé 
1 kisebb fej hagyma 
szeletelt bacon 
paprikakrém 
zsíradék 
burgonya-fűszerkeverék 
Elkészítés: A burgonyát megpucoljuk, és karikákra vágjuk, megmossuk és összerázzuk a krumpli fűszerkeverékkel, majd a kikent tűzálló tálba borítjuk. Rászeleteljük a megtisztított hagymát. A csirkemellet nagyobb kockákra vágjuk és kézzel alaposan összemasszírozzunk némi paprikakrémmel (csípős és sima) hogy mindenhol befedje. A húskockát beletekerjük egy-egy fél szelet baconbe, és ráfektetjük a burgonyára. Lefedjük alufóliával, és 200 fokos sütőben 45 percig pároljuk, majd a fóliát levéve pirosra sütjük. Savanyúsággal, salátával tálaljuk.




És akkor íme a tunning verzió ;) A csirkemell kockára készült egy pác: olívaolaj, paprikakrém (csípős és csemege), zúzott fokhagyma és frissen őrölt bors (még sót bőven bírt volna). Ezzel dolgoztam jól össze, majd ezután tekertem bele a baconbe és így mentem a hagymás-krumplis ágyra. Igazán jól sikerült változat, ezt tartom meg ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly