2014. január 5., vasárnap

Szilvalekváros muffin

A tegnapi nem annyira sikerült torta után, ma gondoltam legyen valami olyan, ami biztos siker. Meg is érdeklődtem a fiúkat, hogy mit ennének, Zsebi persze muffint mondott, KáeM meg a szilvalekvárt dobta be, mint olyat…hát legyen. Limara sütijét sütöttem meg, szerintem visszatérő vendég lesz:)


Szilvalekváros muffin
3 egész tojás (CH 1,8g)
10 dkg porcukor (CH 100,0g)
9 dkg zsír (CH 0,0g)
5 ek jó kemény szilvalekvár (20 dkg - CH 95,0g)
6 ek. víz (CH 0,0g)
1 tk. vanília (CH 0,0g)
20 dkg finomliszt (CH 144,0g)
1 tk. sütőpor (CH 0,0g)
1/2 tk. szódabikarbóna (CH 0,0g)
1 tk. őrölt fahéj (CH 0,0g)
A lekvárt simára kevertem a vízzel, én nem éreztem több víznek szükségét. A tojásokat kikevertem a porcukorral, majd hozzá adtam a megolvasztott zsírt, vaníliát és lekvárt. A lisztet összekevertem a sűtőporral, szódabikarbónával és a fahéjjal, majd a tojásos masszához adtam. Muffinformába töltöttem és 180 fokon 15 perc alatt készre sütöttem. 
Nekem nem kívánkozott a tetejére semmi, persze a dió, a csokimáz, vagy még pluszban szilvalekvár bizonyára fel tudja még dobni;)


CH összegző:

22 db összesen:340,8g
1 muffin:15,5g


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly