2008. július 13., vasárnap

Tiramisu nyers tojás nélkül



Nem vagyok a nyers tojásos édességek barátja, egyszerűen félek tőlük, ezért hát a Tiramisu, mint olyan sokáig nem készült nálunk - annak ellenére, hogy nagyon kedvelem. Aztán Alchrinél megtaláltam - sőt ha jól emlékszem kóstoltam is - ezt a változatot, azóta már nem tabu itthon sem:)



Tiramisu nyers tojás nélkül

Babapiskóta / két réteget rakok a tálba, a mérettől függ a mennyiség/ 2 x 25 deka mascarpone, 2 zacskó vaníliapuding, Amaretto vagy rum, erős feketekávé, sötét kakaópor.
Megfőzöm a vaníliapudingot és összekeverem a mascarponéval. A babapiskótákat egyenként az alkohollal összekevert kávéba mártogatom és egy nagy tál aljára sorba rakom. Utána jön a krém fele, majd megint a piskóták és a maradék krém. Egy éjszakára a hűtőbe teszem. Tálalás előtt megszórom a kakaóporral.
Gumimamszli: Kettőnek, csak fél adagot csináltam:)
Frissebb képek, ezúttal a tálban is és tálalva, nem fagyiskanállal adagolva:

2 megjegyzés:

  1. Babapiskótában igenis van tojás, szóval nem jó a sütemény elnevezése

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy jelezted, de alapvetően a tiramisu tojás problémája általában a nyers tojásra vonatkozik. Ennek megfelelően javítottam a címet. Éljen a kötözködés:DDDDD

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly