2008. február 28., csütörtök

Joghurtos krémes pulyka sajtos palacsintával

A mai vacsoránkat a párom ihlette, aki a következő vacsora kéréssel fordult hozzám: "csinálj valami krémeset, amihez naan-t lehet enni". Persze nyíltabban is kérhette volna, hogy készítsek naan-t, de így furmányosabb volt. Nos nekiálltam, kivettem a naan-t tésztát a fagyasztóból, és betettem a mikróba olvadni...valamit rosszul csinálhattam (még sosem olvasztottam a mikróval, pedig már elég régen megvan), mert a tészta lényegében meg is sült. Hát szegénykém a kukában végezte.:( Közben a krémes pulyka már rotyogott és kellett valami köret. Mivel a párom a rizs ötletet hihetetlen kemény ellenkezéssel fogdta, feldobtam neki a labdát, hogy akkor találjon ki valami köretet, és akkor kitalálta a legyen vastag sós palacsinta hozzá. Majd kitaláltuk, hogy egy kis reszelt sajt sem árthat ennek a palacsintának. És valóban nagyon finom volt így együtt.

Joghurtos krémes pulyka
Kockára vágott pulykamellet bepácolunk egy pohár joghurt, majoranna, só és bors hozzáadásával (én frissen őrölt szines borsot, és fehéret használtam). Majd apró kockára vágott hagymát olívaolajon megfonnyasztjuk, hozzáadjuk a pácos pulykamellet és kevés fehérbor hozzáadásával puhára pároljuk. Rászórunk egy kanál lisztet, kicsit pirítjuk, majd tejjel kiforraljuk. Fontos, hogy bőven legyen mártás rajta.
Sajtos palacsinta
Sűrű palacsinta tésztát készítünk, amihez adunk raszelt sajtot is. Kicsit tovább kell sütni, mint a sima palacsintát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly