2015. szeptember 20., vasárnap

Csokis-banános keksz

Próbálkoztam már pár féle banános történettel, hogy a megbarnult banánokat megmentsem. Ez végre siker volt :) Kicsit változtattam MIlonka receptjén ;)(Persze nyilván a liszt mennyisége eleve függ a banánok és a tojás méretétől). Kellemesen banános, édesség, ami nem émelyítően édes, de pont ideális egy kávé mellé.


Csokis-banános keksz
2 banán
40 dkg liszt
10 dkg vaj
1 tojás
3 dkg vaníliás cukor
egy csipet só
6 dkg keserű csoki összetördelve
A hozzávalókat BB tésztává dagasztotta. A lisztet folyamatosan adagoltam. A cukor meg azért nem barna, mert rossz dobozt vettem elő. Mikor elkészült, akkor hengerré formáztam és szeletekre vágtam. Meleg sütőbe dugtam a sütőpapíros tepsire sorakoztatott sütikéket és jól megsütöttem őket. A fiúknak is tetszett, a kollegáimnak is.




1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly