2015. szeptember 13., vasárnap

Sajtos graham kenyér

Igazából mostanában, ha kenyeret kell sütni, ehhez a recepthez szoktam nyúlni, mert gyors és nem kell előre gondolkodni vele (legalábbis nem annyira, mint egy kovászos kenyérnél). Készült már sima fehér változatban is, úgy is finom, de így is nagy sikere volt.


Sajtos graham kenyér
30 dkg liszt
20 dkg grahamliszt
1 ek olaj
5 dkg krémsajt (most éppen füstölt volt)
2,5 dl langyos víz
1 tk cukor
2 mk só
1 tasak szárított élesztő
A hozzávalókat BB szép rugalmas tésztává dagasztotta (a víz lehet, hogy nem kell mind, függ a liszttől!). Ezután letakarva hagytam kelni. Átgyúrattam BB-vel, aztán formáztam és zacskóba/formába tettem újrakelni. Bevágtam a tetejét, jól bespricceltem vízzel, majd 200 fokon nagyjából 30 perc alatt készre sütöttem. Rácson hagytam kihűlni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly