2015. április 11., szombat

Csokicseppes keksz


A húsvét némi csoki tengerbe fulladt…s mivel még a mikulásokból is várakozott egy adag felhasználásra, így gondoltam itt az ideje valamit alkotni belőle. Erre a receptre esett a választásom, csak éppen nálunk kinder-es termékekkel készült, mert alapjáraton az a kedvenc, de van az a mennyiség, ami már nem fogy el, meg összetörik. Pont tökéletes lett. De a sütésre nagyon oda kell figyelni, mert egy pillanattal tovább marad bent, akkor már fogakat próbálóan lesz ropogós, nem annyira kellemesen :) 


Csoki-darabos keksz
12,5 dkg vaj
20 dkg barna cukor
7 dkg vaníliás cukor
1 tojás
1 tk vanília kivonat
30 dkg liszt
12 g sütőpor
10 dkg apróra tört csokoládé (jelen esetben kinder tojás verziós mikulások, nyulak)
A vajat a cukrokkal habosra keverjük. Hozzáadjuk a tojást és a vaníliát, majd a sütőporral elkevert lisztet, végül összeforgatjuk a csokoládéval. Én rúddá formáztam, kicsit hűtőbe tettem és felszeleteltem, de mehet teáskanállal azonnal a sütőpapírral bélelt lapra is. 160 fokos sütőben 10-15 perc alatt készre sütjük. Rácson hagyjuk kihűlni. /Nekem pont 40 db lett a fenti adagból/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly