2014. május 6., kedd

Babfőzelék konzverv babból

Alapvetően szeretem a főzelékeket...nem mindet ugye, de a babot például igen. Áztatni viszont nem szeretem. Konzervből meg sokáig nem találtam a tökéletest, már ami a fehérbabot illeti, de most éppen találtam egy félét...azóta meg már a vörös verzióból kedvelt márkából megtaláltam a fehéret is.;)


Babfőzelék konzverv babból
5 dkg hagyma
0,3 dkg fokhgyma (két gerezd)
1 ek olaj
50 dkg fehér bab (2 x400gos konzerv lecsepegetetve. Itt a ch a dobozon lévő, de ott szerint a lével is kalkulálnak és én azt nem használtam fel - CH 43,0g)
1 tk darált édes paprikakrém
5 dkg liszt
15 dkg teföl
némi víz
A felaprított hagymát megdinszteljük, hozzáadjuk a fokhagymát. Megszórjuk a liszttel, hozzáadjuk a paprikakrémmel elkevert tejfölt, majd felöntjük némi vízzel. Kicsit forraljuk, majd hozzáadjuk a lecsepegtetett, kissé átmosott babot is, és ezzel is forralunk rajta egyet. Sült kolbásszal tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly