2014. május 18., vasárnap

Tejszelet torta

A fiúk szeretik a bolti verziót, én is szeretem. Instagrammon szembejött egy kép, aztán meg kellett valami desszert a vendégségre. Virágnál meg megtetszett a recept, szólva ez lett az. Igazán finom volt. 

Tejszelet - torta
3 tojás
3 dkg cukor 
6 dkg liszt
0,5 dkg kakaópor (holland - más szóba sem jön, 
Krém:
2 dl hulala
1 dkg zselatinfix
A piskótához a tojásfehérjéket a cukorral kemény habbá verem (najó BB veri), majd hozzáadom a tojássárgákat. Végül alacsonyabb fordulaton a kakaóporral elkevert lisztet. Zsírozott lisztezett tortaformába simítottam a masszát, majd előmelegített sütőben készre sütöttem. (Tűpróba volt a játék neve, mert még mindig nem tökély a sütő). Mikor kicsit kihűlt ketté vágtam. Majd elkészítettem a krémet: A hulalát a zselatinfixszel kemény habbá verte nekem BB. Ezután a két piskóta közé tettem, miközben konstatáltam, hogy a zselatinfix belekeveredési aránya nem volt éppen tökéletes. Segáz, azért rátettem a másik piskótalapot és betettem a hűtőbe, gondolván, maximum kanállal esszük másnap:P De nem így lett, tökéletes volt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly