2014. május 14., szerda

Csípős tejfölös tokány

Karajt kaptam elő a fagyasztóból, gondolván ebből még bármi lehet, akár egy ilyen is. De aztán eszembe jutott, hogy milyen régen ettünk rizst…és akkor már csak kicsit gondoltam újra a sajtmártásos történetet:P 



Csípős tejfölös tokány 
6 dkg hagyma 
28 dkg sertés karaj 
1,5 hegyes erős paprika 
1 ek sertészsír 
20 dkg tejföl 
2 dkg liszt 
só, bors 
A hagymát ledaráltam, majd kevés zsíron megforgattam, rádobtam a csíkokra vágott karajt és fehéredésig kevergettem. Hozzáadtam a hegyes erős papírkát (ami ezen a ponton még úgy csípett, mintha maga az ördög küldte volna), majd sóztam, borsoztam és némi vizet hozzáadva fedő alatt puhára pároltam. (Néha kellett neki kevés plusz víz). Végül a liszttel elkevert tejföllel behabartam. (A liszt mennyisége függ attól, hogy mennyire szeretnénk sűrűre, illetve mennyi szaftot hagytunk rajta). Párolt rizzsel tálaltam az immár erejét vesztett tokányt. Persze így is finom volt, csak éppen legközelebb teszek róla, hogy csípős is maradjon:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly