2013. április 18., csütörtök

Segítsüti - Egy rendhagyó átadás

Rendhagyó, mert nagyon gyorsan történt, rendhagyó, mert nem a nyertes kapta a sütit és rendhagyó, mert az Anyukám adta át helyettem. 


A licit lezárása után viszonylag gyorsan megkeresett a nyertesem, hogy hát kedden kellene a sütinek célhelyen lennie, egy szülinaposnak átadva, megoldható-e. Persze, bár azt rögtön még nem tudtam, hogy a Kicsi és a Pici mellett hogyan oldom meg, hogy mindenhol ott legyek, de gondoltam ennyi idő alatt a klónozás is menni fog:P Aztán leesett, hogy van nekem Anyukám is és miért is ne ő legyen a szállító, már csak azért is, mert - mint közben kiderült - a születésnapos is inkább az ő korosztálya, mint az enyém. Anyu persze rögtön igent mondott a kérésre, így már álltam is neki begyúrni a sütit és reméltem, hogy a befizetéses visszaigazolás is megérkezik, mert hát ez feltétel, a nyertesem elvileg azonnal átutalta az összeget, ezért is csodálkoztam, amikor csütörtökön még nem kaptam semmit, aztán kiderült, hogy technikai probléma van és végül pénteken ez az akadály is elhárult:) 

Ki így, ki úgy segít:D
Megérkezett a csatolandó idézet is, azzal a különleges kéréssel, hogy csak ez legyen mellékelve, nem kell név, mert ebből tudni fogja a megajándékozott. :) 


"Pilinszky János: Zöld 
Elmerűl szemem, arcom, lelkem,
minden élőlény megmerűl
abban a feneketlen zöldben,
ami egy fa kívűl-belűl. 

Nagyon boldog születésnapot!"


A csomag elkészült és Anyu el is vitte hétfőn délután, majd kedden reggel kézbesítettem. Engedelmével beidézném mit írt távirati stílusban az átadásról:) 

"Mire oda értem pont becsengettek. A tanárnőnek órája volt, szépen bekopogtam kijött nagyon kedves volt. Megkérdeztem a nevét bingó ő volt:) Kérdezte mi ez, mondtam ajándék Bp-ről. Átvette, én gratuláltam neki és akkor kérdezte mi ez és kitől jött mondtam, ha kinyitja megtudja. Nem nyitotta ki, én megsimogattam az arcát - nagy finom bőre volt - még egyszer köszöntöttem és elköszöntem. Ő vissza ment a terembe a gyerekekhez." 

Azóta a másik oldalról is megérkezett a visszajelzés - mivel nem kértem engedélyt - nem idézem szó szerint a levelet, de nagyon örült a megajándékozott és tetszett neki a csomag. Igazán örülök, hogy jól sikerült és hogy örömet okozhattam segítségnyújtás közben. 

Köszönöm még egyszer nagyon a licitálóimnak és persze különös tekintettel a nyertesemnek ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly