2014. július 29., kedd

Segítsüti 2014. - Vigaszágas átadás

Bevallom ez sokkal-sokkal későbbre csúszott, mint szerettem volna, de vagy Hédinek, vagy nekem jött közbe folyton valami. De végre most alkalmasnak bizonyult. A héten úgyis nagyon benne vagyok a tortasütésben, gondoltam egy ide vagy oda már nem árthat ;) 


Érzésem - és a későbbi visszajelzés - szerint igazán jól sikerült, bár a szállítást nem vészelte át tökéletesen, pedig próbáltunk rá nagyon vigyázni. 


Hédivel a munkahelyénél találkoztunk, csak egy gyors összefutásra, mert hát ugye őt a munka várta vissza, engem, meg a kocsiban szunyókáló legkisebbem (Anyósom vigyázta az álmát;)). 

Ezúton is még egyszer köszönöm a kedves ajándékot Hédinek. A szervezőknek pedig, hogy ismét részt vehetettem a SegítSütiben…remélem jövőre is a csapat része lehetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly