2014. július 11., péntek

Fetás-lilahagymás paradicsomsaláta

Instagramon láttam meg egy inspiráló képet, s ezzel új családi kedvenc született. Gyakorlatilag gyorsabban elfogyott, mint a chips krumpli;)



Fetás-lilahagymás paradicsomsaláta
4 paradicsom
1 kisebb lilahagyma
10 dkg fetasajt
1 ek citromlé
oreganó
2 ek olívaolaj
bors

A paradicsomot és a lila hagymát félbe vágjuk majd felkarikázzuk. Pici sóval összeforgatjuk. Ezután hozzáadjuk a kockára vágott feta sajtot. Majd meglocsoljuk az előzőleg összekevert öntettel (citromlé, oreganó, bors, majd az olívaolaj alaposan kikeverve) és óvatosan összeforgatjuk.

1 megjegyzés:

  1. Én most 20 perce kísérleteztem paradicsomsalátával. Paradicsomot apró hagymadarabokkal, petrezselyem darabokkal ízesítettem, majd megláttam, hogy van itthon oregano. Szórtam belőle a tetejére, és sóztam. Facsartam rá citromlét. Utána Googleztam rá, hogy egyáltalán jó-e amit csinálok. És rátaláltam erre, hogy hál' Istennek igen. :) Megborsoztam kicsit. Fetasajt nem volt itthon, úgyhogy trapistát reszeltem rá. Olivaolaj sincs itthon, szóval sima napraforgóolajat öntöttem rá. Megkóstoltam, így is nagyon finom. Köszönöm, hogy segítettél nekem a cikkeddel. :) Most megyek és lefotózom, hogy postoljam Instára. :D
    Üdvözlet: Marton Maja

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly